tak się buduje samoloty więc w aucie to się też sprawdza. mam tanią spawarkę ale czasem spawanie nie jest najlepszym sposobem wzmocnienia
moj ducato jest h2 czyli podwójnie podwyższony co oznacza że drzwi muszą znosić większe siły i normalnie fabryczne spawy wzieli penkli
i mi się dwie warstwy drzwi rozeszły a zewnętrzna pękła też w poprzek
więc w miejscach pomiędzy punktowymi spawami pod uszczelką powierciłem 4mm dziury i użyłem 4x10 nitów(4x10 bo musi na to wejść z powrotem uszczelka) korzystając z lotniczych i rajdowych doświadczeń pomiędzy nitowane powierzchnie użyłem kleju do szyb samochodowych(kto wie ten wie w rajdach to podstawa usztywniania wszystkich poduszek zawieszeń)
dodatkowo pęknięte w poprzek drzwi znitowałem elementem usztywniającym. również z użyciem kleju
narzędzia: wiertarko wkrętarka z lidla 12v i stożkowe wiertło z lidla, nitownica jakaś stara i ledwie żywa pozostałości po nitach trzeba wybijać
materiały stare drzwi z szafy serwerowej na kształtownik
naprawdę nie na darmo nituje się samoloty za miliardy dolarów
wystarczy popatrzeć jak równiutko pękły mi punktowe spawy w drzwiach żeby zrozumieć że połączenia niszczące strukturę materiału nie wszędzie się sprawdzają. dlatego maska w Twoim aucie jest klejona!